Import kolejowy z Chin z dystrybucją towaru
Klient podejmował wszelkie działania samodzielnie, co miesiąc ponosząc duże koszty wynajmu magazynu i zatrudnienia magazynierów.
O Kliencie
- Rodzaj towaru: produkty z różnych kategorii (sprzedaż e-commerce)
- Potrzeby transportowe: średnio 4 kontenery 40HQ co kwartał
- Rodzaj transportu: kolejowy + drogowy
Przed konsultacją z nami
- Stan wyjściowy: (październik 2023)
- Klient wynajmował przestrzeń magazynową 1000m2 w okolicy Gorzowa Wlkp., zatrudniając do jego obsługi 5 pracowników
- Kontenery z importowanym towarem z Chin trafiały do terminala kolejowego w Małaszewiczach, gdzie bez przeładunku jechały do ww. magazynu
- W magazynie Klient wykonywał rozładunek i prowadził dalszą dystrybucję towaru
Główny problem
- Wysokie koszty wynajmu magazynu i zatrudnienia
Co zyskał Klient?
Obniżenie kosztów o:
31 000 PLN – pracowniczych, magazynowych i dystrybucji11 200 PLN – transportu
Obniżenie kosztów transportu o:
2500 PLN
miesięcznie
30 000 PLN
rocznie
Ułatwiona księgowość
= wszystko na 1 fakturze
Jak rozwiązaliśmy problem Klienta
- Organizujemy transport kolejowy z Chin
- W terminalu kolejowym w Małaszewiczach następuje przeładunek kontenerów do aut z naczepą typu plandeka (firana)
- Towar jedzie do naszego magazynu w okolicy Strykowa (k. Łodzi), gdzie wykonujemy jego rozładunek, magazynowanie i dystrybucję
Rezultat osiągnęliśmy już przy pierwszym transporcie z PEKO Spedycja (styczeń 2024)
Co jeszcze zyskał Klient?
Brak stresu
towar dociera w terminie i na uzgodnionych wcześniej warunkach (również finansowych)
Czas
już nie musi organizować każdego etapu procesu samodzielnie
Poczucie bezpieczeństwa
ma stały kontakt z dedykowanym Spedytorem, dzięki czemu dokładnie wie, co dzieje się z ładunkiem