Import z Korei Południowej do Polski
Klient był obsługiwany przez inną firmę spedycyjną.
Niestety podczas realizacji transportu wciąż pojawiały się te same problemy.
O Kliencie
- Rodzaj towaru: narzędzia, elektronarzędzia, akcesoria BHP
- Potrzeby transportowe: 1 kontener 40HQ co kwartał, towar paletowany
- Rodzaj transportu: morski + drogowy
Przed konsultacją z nami
- Stan wyjściowy: (luty 2024)
- Transport morski
- Wydłużony o kilka lub kilkanaście dni postój kontenera
w porcie docelowym z powodu m.in.:- braków w dokumentacji
- niespodziewanych rewizji celnych i WIORiN
- Dodatkowe koszta za:
- postój i brak zwrotu kontenera (liczone za każdy dzień zwłoki dzień)
- wystawienie kontenera do rewizji
- wyładunek i załadunek towaru do kontroli
- wynajęcie firmy – która nadzoruje przebieg kontroli
i bezpieczeństwo towaru
Główny problem
- Wyższe koszty transportu od pierwotnie założonych
Co zyskał Klient?
Obniżenie kosztów transportu o:
7900 PLN
kwartalnie
31 600 PLN
rocznie
Jak rozwiązaliśmy problem Klienta
- Przeszkolenie klienta w zakresie poprawnego przygotowania dokumentacji
- Po dotarciu do portu: przewiezienie kontenera do naszego magazynu, gdzie możliwa jest jego pełna obsługa (rozładunek, załadunek, nadzór nad towarem i składowanie)
- Wydłużenie darmowego czasu postoju i zwrotu kontenera u armatora do 19 dni
- Dostawa z portu pod wskazane miejsce oraz zwrot kontenera do portu
Rezultat osiągnęliśmy już przy pierwszym transporcie z PEKO Spedycja (marzec 2024)
Co jeszcze zyskał Klient?
Brak stresu
płaci dokładnie tyle, ile założyliśmy w wycenie transportu
Poczucie bezpieczeństwa
ma stały kontakt z dedykowanym Spedytorem, dzięki czemu dokładnie wie,
co dzieje się z ładunkiem