Import z Korei Południowej do Polski

Klient był obsługiwany przez inną firmę spedycyjną.
Niestety podczas realizacji transportu wciąż pojawiały się te same problemy.

O Kliencie

  • Rodzaj towaru: narzędzia, elektronarzędzia, akcesoria BHP
  • Potrzeby transportowe: 1 kontener 40HQ co kwartał, towar paletowany
  • Rodzaj transportu: morski + drogowy

Przed konsultacją z nami

  • Stan wyjściowy: (luty 2024)
  • Transport morski
  • Wydłużony o kilka lub kilkanaście dni postój kontenera
    w porcie docelowym z powodu m.in.:
    • braków w dokumentacji
    • niespodziewanych rewizji celnych i WIORiN
  • Dodatkowe koszta za:
    1. postój i brak zwrotu kontenera (liczone za każdy dzień zwłoki dzień)
    2. wystawienie kontenera do rewizji
    3. wyładunek i załadunek towaru do kontroli
    4. wynajęcie firmy – która nadzoruje przebieg kontroli
      i bezpieczeństwo towaru

Główny problem

  • Wyższe koszty transportu od pierwotnie założonych

Co zyskał Klient?

Obniżenie kosztów transportu o:
7900 PLN kwartalnie
31 600 PLN rocznie

Jak rozwiązaliśmy problem Klienta

  • Przeszkolenie klienta w zakresie poprawnego przygotowania dokumentacji
  • Po dotarciu do portu: przewiezienie kontenera do naszego magazynu, gdzie możliwa jest jego pełna obsługa (rozładunek, załadunek, nadzór nad towarem i składowanie)
  • Wydłużenie darmowego czasu postoju i zwrotu kontenera u armatora do 19 dni
  • Dostawa z portu pod wskazane miejsce oraz zwrot kontenera do portu

Rezultat osiągnęliśmy już przy pierwszym transporcie z PEKO Spedycja (marzec 2024)

Co jeszcze zyskał Klient?

Brak stresu

płaci dokładnie tyle, ile założyliśmy w wycenie transportu

Poczucie bezpieczeństwa

ma stały kontakt z dedykowanym Spedytorem, dzięki czemu dokładnie wie,
co dzieje się z ładunkiem